Webinars

Overzicht van de komende Webinars voor de maanden mei en juni.

Webinar “Burnout, de onderliggende oorzaak” 27, 28 mei en 3, 4, 5 en 13 juni 20.00-2200

Ik zie op mijn werk (als werkgever, manager of HR functionaris) veel mis gaan. Mensen zijn ongelukkig, ziek, er is veel wantrouwen, er is heel veel overwerk en er dingen gaan mis. Wat kan ik doen?”. Klik hier om in te schrijven. Voor leidinggevenden en HR consultants.

Webinar “Genormaliseerd overwerken en drukte; hoe doorbreek je dat?” 22, 23,  mei en 6, 10, 11 en12  juni 20.00-2200

Genormaliseerd overwerken is 1 van de hoofdoorzaken van burnout. In alle bedrijven waar ik de afgelopen 25 jaar als bedrijfsantropoloog en als burnout preventie deskundige heb rondgelopen, werd er in bijna in álle gevallen meer (soms 60 tot 80 uur per week !) dan de toegestane uren overgewerkt. Hoe laat zich dit verklaren, en hoe kan men dit tij gezamenlijk keren. Zodat er zowel voor de medewerker áls voor de organisatie áls voor de klant een gezonde sfeer wordt gecreëerd.

Webinar “Burnout preventie, direct toepasbare tips” 22, 23 27, 28 29 en 30 mei 0900-1100 (ook in company mogelijk) 

” Het is al geruime tijd erg druk op mijn werk. Er zijn al een paar collega’s ziek thuis. Ik maak me zorgen dat ik op een gegeven moment ook ziek wordt. Hoe kan ik dit voorkomen? Klik hier om in te schrijven. Voor iedereen.

Webinar “Wie bepaalt jouw agenda? ” 24 mei 09.00-12.00 en op 25 mei 10.00-12.00

Voor iedereen die meer grip op zijn leven en agenda wil.  Klik hier om in te schrijven.

Webinar: “Be the change …” 20 mei 20.00-22.00 en op 21 mei 20.00-22.00

”Ik wil in mijn organisatie thema duurzaamheid én duurzame inzetbaarheid onder de aandacht brengen en daarop ook actie ondernemen. Hoe doe ik dat? Klik hier om in te schrijven.

 

Voor alle Webinars geldt:

  • Webinars zijn zeer interactief en direct toepasbaar in de praktijk.
  • Vooraf krijgt u een beknopte intake per mail; uw input zal tijdens het webinar aan bod komen.
  • Om voldoende ruimte voor interactie te behouden is het maximale aantal deelnemers twaalf en minimaal zes. Bij veel animo worden extra webinars ingepland.
  • Webinars zijn in principe bedoeld voor iedereen en soms specifiek voor een doelgroep. Dit zal bij elke Webinar duidelijk worden aangegeven.
  • De webinars vinden plaats via Zoom. U kunt daarvoor een applicatie downloaden via http://www.zoom.us ( link met uitleg volgt per email)
  • Vergoeding worden vooraf betaald. De kosten voor elke webinar hebben een vaste prijs van 100 euro. Dit is inclusief intake, materiaal, mogelijkheid tot opname van de webinar en stellen van individuele vragen.
  • Er is bewust gekozen om dit aanbod digitaal aan te bieden: de webinars kunnen in eigen vertrouwede omgeving gevolgd worden, nadien worden teruggekeken, geen reiskosten én geen reistijd en daardoor emissie-vrij.