Contact Center Service

Voor de optimalisatie van uw interne en externe klantenservice bieden wij de volgende diensten voor uw klantenservice of contact center:

Analyses

  • vrijblijvende kwaliteitsanalyse van uw klantenservice en klantcontact (mondeling en schriftelijk klantcontact);
  • analyse procesoptimalisatie (analyse van hoofdprocessen en ondersteunende deelprocessen, behalen van planningen en targets, behalen van kwaliteitsnormeringen);
  • audit in- en externe samenwerking;
  • analyse doelgericht werken (specifiek gericht op plannen, evalueren en of resultaten binnen afgesproken tijd worden behaald).

Opleidingen

Coaching on the job

  • coaching on the job voor beginnende en ervaren medewerkers;
  • coaching on the job voor beginnende en ervaren operationeel leidinggevenden.

Metingen

  • 0-meting;
  • gesprekskwaliteitsmetingen aan de hand van een objectief meetinstrument.

Bij al onze programma’s is ons doel om kwaliteit en talent dat u reeds in huis heeft optimaal in te zetten. Hiermee zorgen we ervoor dat onze input door alle medewerkers gedragen wordt en door uw eigen mensen kan worden overgenomen.